Ταξιδιάρα Ψυχή!

Ταξιδιάρα ψυχή,
κι αν θέλω δίπλα σου είναι δύσκολο να μένω,
Καιρός να δω τη δικιά μου ζωή,
σ' αυτό το ταξίδι δε θα σε περιμένω.

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

AMSTERDAM

Μαζί μου στην Πράγα ήρθαν 2 φίλοι και το αγόρι μου. Τελικά αυτό ίσως ήταν αρνητικό. Ίσως έχοντας σίγουρη παρέα, δεν μπήκα στον κόπο να γνωρίσω νέο κόσμο που ήταν και ο ένας από τους στόχους μου. Πάντως το ταξίδι μου το έκανα. Πήγαμε στο Άμστερνταμ..δεν μπορώ να πω ότι πέρασα καλά αλλά ούτε κι άσχημα. Μάλλον μέτρια, αλλά ένα από τα πράγματα που δεν αντέχω είναι η μετριότητα. Γυρνώντας στην Πράγα υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι από’ δώ και στο εξής δεν θα αφήνω κανέναν και τίποτα να με κάνει να περνάω μέτρια. Θα περνάω τ έ λ ε ι α ο κόσμος να χαλάσει!!!

2 σχόλια:

City Addict είπε...

Έτσι μπράβο.
Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να σου χαλάσει τη διάθεση...
Στην Πράγα, ε?
Τι όμορφα...


Καληνύχτα :)

D.A.M.E.S. είπε...

Όμορφα είναι αλλά έχει πάρα πολύ κρύο...τουλάχιστον περιμένω να χιονίσει!!