Ταξιδιάρα Ψυχή!

Ταξιδιάρα ψυχή,
κι αν θέλω δίπλα σου είναι δύσκολο να μένω,
Καιρός να δω τη δικιά μου ζωή,
σ' αυτό το ταξίδι δε θα σε περιμένω.

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ???

Κάποιες στιγμές σκέφτεσαι όλα όσα ήθελες να κάνεις και δεν έκανες ποτέ..είμαι μόνο 23 κι όμως νιώθω ότι ο χρόνος τελειώνει. Του χρόνου θα δουλεύω σε κάποια εταιρία και όλα αυτά που φανταζόμουν ότι θα έκανα στη ζωή μου θα εξαφανιστούν έτσι απλά...κι εγώ το μόνο που θα κάνω τότε θα είναι να σκέφτομαι, να ονειρεύμαι, ότι κάνω και τώρα δηλαδή. Σε μια γκρι πολυθρόνα στη μικρή εστία του Πανεπιστημίου, μ'ένα φλυντζάνι καφέ κι ένα τσιγάρο σαν μεγάλη κιμωλία (όπως λέει και το τραγούδι), βλέπω μπροστά μου τις εικόνες μιας ζωής που δεν έζησα, μιας ζωής που πάντα ονειρευόμουν αλλά ποτέ δεν θα ζήσω...πολύ απλά γιατί επαναπαύτηκα σε μια ζωή που έφτιαξαν οι άλλοι για μένα!




Σαν τα καράβια μου φαίνονται τη νύχτα τα νησιά

σταματημένα μες στη μέση του πελάγους

Έχει η ανάσα τους μια γεύση, μια γεύση απ' τα παλιά

που αναστήθηκαν με κόλπα κάποιου μάγου.

Εσύ δεν ήσουνα που μίλαγες για ιπτάμενες στιγμές

εσύ δεν ήσουνα που έκλαιγες για αγάπη

Εσύ δεν έλεγες οι άνθρωποι δεν θέλουν διαταγές

από ανθρώπους μηχανές στο ρόλο του προστάτη.

Με ένα τσιγάρο σαν μεγάλη κιμωλία

μοιάζεις με φάρο που σκοντάψανε τα πλοία.

Εσύ δεν μ' έμαθες να αφήνω να μακραίνουν τα μαλλιά

στα παλιατζίδικα τα ρούχα σου ζητούσες

γιατί η αξία που μέσα μας φωλιάζει πιο βαθιά

είναι η ελεύθερη ζωή που ήθελες να ζούσες

Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ; απάντησέ μου

μέσα στη γυάλα τελειώνει το νερό

Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ; απάντησέ μου

ή παραμένει πάντα μαύρος ο βυθός;

Με ένα τσιγάρο σαν μεγάλη κιμωλία

μοιάζεις με φάρο που σκοντάψανε τα πλοία.



Αφιερωμένο σε όσους ονειρεύονται μια άλλη ζωή αλλά συμβιβάζονται...

1

3 σχόλια:

xaroylita είπε...

Υπάρχουν όντως χρυσόψαρα εδώ... Που δέν τα άφησαν να ζήσουν όπως θα ήθελαν... Πάντα τα καθοδηγούσαν.

Μα μή συμβιβάζεσαι.. Ζήσε το όνειρο σου.. Ταξίδεψε σε αυτό.. Σταμάτησα το χρόνο.. Είμαι 29 και νιώθω ότι μόλις τώρα, ξεκίνησε η ζωή μου.. Ότι προλάβω.. Δεν με νοιάζει. Αρκεί που είμαι "Ελεύθερη"

Σε ευχαριστώ που διαβάζεις τις σκέψεις μου.. Σ'ακολουθώ κι εγώ.. Μ'ένα τσιγάρο και μία σκέψη..

"Προσπέρασα κάθε εμπόδιο και προχωρώ" Καλό βράδυ...

Χαρά είπε...

δε θέλω να γίνω χρυσόψαρο! μπορεί κάποιος να με βοηθήσει! θέλω να γίνω ένας μεγάλος καρχαρίας!!! έξω τα χρυσόψαρα. σε κάνουν να μελαγχολείς.

D.A.M.E.S. είπε...

Λοιπόν κορίτσια κι εγώ μαζί σας...έξω τα χρυσόψαρα, όχι μόνο θα γίνω εγώ καρχαρίας αλλά και θα αρχίσω να κάνω παρέα με καρχαρίες, στη χειρότερη πυράνχας..βαρέθηκα τους συμβιβασμούς!