Ταξιδιάρα Ψυχή!

Ταξιδιάρα ψυχή,
κι αν θέλω δίπλα σου είναι δύσκολο να μένω,
Καιρός να δω τη δικιά μου ζωή,
σ' αυτό το ταξίδι δε θα σε περιμένω.

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Φεύγοντας από το πατρικό σου...

Αύγουστος 2005 και τα αποτελέσματα των Πανελληνίων εξετάσεων είχαν ήδη βγει...Εμπορίας και Διαφήμισης(Ιεράπετρα). Ιεράπετρα?? Πού είναι αυτό; Ήθελα να βάλω τα κλάμματα, αλλά η σκέψη και μόνο ότι θα έφευγα μακριά από την Αθήνα με έκανε γρήγορα να το ξεπεράσω. Ο μπαμπάς μου κόντευε να πάθει εγκεφαλικό αλλά εγώ είχα ήδη πακετάρει τα πράγματά μου. Είχα πάρει την απόφαση μου...η Αθήνα, το σπίτι μου, οι φίλοι μου, η σχέση μου, μ' έπνιγαν εδώ και καιρό. Έπρεπε να φύγω...το χρωστούσα στον εαυτό μου.
Και αυτό έκανα!
Τελικά η Ιεράπετρα είναι μια όμορφη πόλη στο Νομό Λασιθίου. Έζησα εκεί 3 χρόνια. Έχω τις καλύτερες αναμνήσεις. Τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν θα μπορούσα να έχω κάνει καλύτερη επιλογή! Έχασα σχεδόν όλους τους φίλους μου στην Αθήνα, έπρεπε να καθαρίζω και να μαγειρεύω, αναγκαζόμουν να κάνω μπάνιο σε μια μικροσκοπική ντουζιέρα(μικρότερη από ντουζιέρα καμπίνας πλοίου), αλλά ποτέ δεν το μετάνοιωσα...δεν θα άλλαζα αυτά τα 3 χρόνια για τίποτα στον κόσμο!



Φιλιά σε όλους στην Ιεράπετρα!
Και αν είστε ακόμα μαθητές, φροντίστε να σπουδάσετε μακρυά από το σπίτι σας..σαν την φοιτητική ζωή δεν υπάρχει τίποτα...πιστέψτε με!

Δεν υπάρχουν σχόλια: